Kérdésed van? Válaszolunk!

 

1. Miért hirdessek az elkeltem.hu-n a többi hasonló weblap helyett?

Mert itt TÉNYLEG a látogatók kiszolgálása az elsődleges, és ez nem csak rövid, de hosszú távon is megtérül, és hasznot hoz Neked.

Mind a megjelenő információk, mind a hirdető partnerek gondos alapossággal lettek kiválasztva, ezért egy olyan profi környezetben hirdethetsz, ami erősíti a brand-edet.

Az elkeltem.hu-nál értünk a reklámhoz: Ha Neked tudunk költséghatékony módszerekkel – például nagyon jó kereső optimalizálással – érdeklődőt hozni, magunknak miért ne tudnának? A számaiddal nem lesz gond!

 

2. Mi az a kereső optimalizálás, és miért jó?

A kereső optimalizálás egy olyan módszer, mellyel a Google ingyenes találatain keresztül lehet látogatókat eljuttatni az oldalunkra.

A mai felgyorsult világban a hirdetők döntő többsége egyszerűen megvásárolja a Google-tól a találatokat, azonban kellő szakértelemmel, hónapok, évek kitartó munkájával felépíthető és beállítható egy weboldal.

Méghozzá úgy, hogy akár fizető hirdetés nélkül nagyszámú látogatót vonzzon, ami egy hosszú távon igen költséghatékony megoldás. (Egy hirdető számára elég biztató, ha azt látja, hogy a partnere hosszú távon érdekelt.)

 

3. Miért jó nekem, hogy az elkeltem.hu 100%-ban kereső optimalizált?

Legfőképpen azért, mert az elkeltem.hu-n már most több, mint 140 keresőoptimalizált cikk érhető el, melyek mindegyike releváns, mi több, saját – vagyis teljesen egyedi – és ezt szinte egyetlen versenytárs sem mondhatja el magáról.

Ez a 140 szisztematikusan felépített tartalom gondoskodik arról, hogy a felhasználók az elsők között az elkeltem.hu-t találják meg a keresőkben, így nap mint nap még többen kattintsanak a hirdetésedre.

 

4. Mitől stabilabb és megbízhatóbb működésű az elkeltem.hu, mint más hasonló oldalak?

Az elkeltem.hu-t képzett szakemberek építették és üzemeltetik, vagyis nem “hobbi oldal”, mint a versenytársak nagy része. A zavartalan működését egy több, mint 15 éves szakmai rutinnal rendelkező informatikus szavatolja. Itt komolyan vesszük az érdekeidet, zökkenőmentes szolgáltatást kapsz a pénzedért.

 

5. Miért bízzam a vállalkozásom népszerűsítését az elkeltem.hu-ra, mikor van Facebook és Instagram fiókom is, ahol ugyanúgy elérem az embereket?

Mert nem ugyanúgy, nem ugyanabban a helyzetben éred el őket.
Mi a különbség a közösségi médiát és például a Google-t használó felhasználók között? A vásárlási szándék!

A közösségi médiát jellemzően szórakozásra használják az emberek, nincs bennük határozott vásárlási szándék. Ezzel szemben a keresőt, illetve egy ilyen tematikus portált egyértelműen azzal a céllal használják, hogy egy meghatározott problémára, kérdésre választ kapjanak, terméket szolgáltatást kiválasszanak, tehát vásárolni akarnak – ami elég nagy különbség…

A közösségi médiában még egy igen jól összerakott fizetett hirdetéssel is nagyon kevés vásárlót lehet megfogni: nem az számít, hányan látták a hirdetést, hanem az, hogy milyen élethelyzetben vannak! Ha csak kíváncsiságból kattintanak a hirdetésedre, még pénzt is veszítesz, ha nem lesz belőle vevőd.

 

6. Mit jelent, hogy az elkeltem.hu-n megjelenő hirdetésemen kívül a vállalkozásom kreatív anyagát is megosztják a közösségi médiában?

Lehetőséget kapsz arra, hogy a kreatívod (egy vizualitásra koncentrált reklám kiadvány, tartalom) kép vagy videó formában a közösségi felületeken is közzé tegyük – ezzel is felhívva a figyelmet vállalkozásodra egy olyan körben, ami kifejezetten és 100%-ban a célcsoportod tagjaiból áll – a választott csomagodtól függően, akár havi több alkalommal is.

 

7. Hogyan hirdethetek az elkeltem.hu-n?

A weboldalon egy, a vállalkozásodhoz illő saját kategóriában tudsz hirdetni, ami garantálja, hogy az érdeklődőid valóban az igényüknek megfelelő partnert fogják megtalálni.

A szolgáltatói hirdetéshez 3 különböző nagyságú csomag áll rendelkezésedre, amelyből kiválaszthatod, melyik az, amely az üzleti stratégiádhoz és  a reklám büdzséd nagyságához leginkább illeszkedik.

 

8. Mi van, akkor, ha nem találom a saját hirdetési kategóriámat?

Ebben az esetben örömmel létre hozzuk részedre az új kategóriát.

 

9. Mit tegyek akkor, ha a mini-site bemutatkozó részének kitöltésével, a megfogalmazással gondjaim támadnak?

Természetesen, mint minden másban, ebben is segítséget kapsz. Marketing szöveg írásában profi munkatársak állnak a rendelkezésedre – kívánhatsz többet?

 

10. Mit tegyek, ha egyik hirdetési csomag sem teljesen megfelelő számomra? Lehet ötvözni egyes részeit a csomagoknak?

Természetesen igen. Csak el kell mondanod, hogy szeretnéd kombinálni a csomagok adta lehetőségeket, és már kapod is az egyedi ajánlatod.

 

11. Elkészítettem a minisite-om, felvittem minden adatot, mikor lesz elérhető az elkeltem.hu aktív hirdetései között?

Minden elkészült hirdetést személyesen ellenőrzünk, hogy azokban sem kéretlen tartalom, se hibák ne fordulhassak elő. Ha mindent rendben találunk email-ben küldünk értesítést a hirdetés feladását követő pár órán belül.

 

12. Mit jelent a szolgáltatói bemutatkozó (PR) cikk?

A szolgáltatói PR cikk egy adott szolgáltatóról szóló, blog cikk formájú írott tartalom, mely választott csomagtól függően kétféle lehet:

Az egyik az, amit Te írsz meg a saját vállalkozásodról, ez akár 600 szó terjedelmű lehet. A másik lehetőség, hogy segítünk a megírásban is, ez esetben 1000 szó terjedelmű is lehet. A cikk mindkét esetben addig él az oldalon, amíg a hirdetésed aktív.

 

13. Kapok a minisite-hoz saját hozzáférést, hogy saját magam cserélhessem a felvitt adatokat?

Erre az elkeltem.hu-n nincsen szükség, minden változtatást megcsinálunk Neked, helyetted. Ehhez elég egy email-ben írásban kérned, milyen információkat, képeket cseréljünk le.  Hiba lehetőség kizárva, a minőség garantált, a működés zökkenőmentes…

 

14. Miért fontos, hogy a hirdetésemet az elkeltem.hu releváns cikkeihez rendeljék?

Egy, a vállalkozásod témájában több helyen kiemelten megjelenő, minden szempontból professzionálisan előállított tartalom ajánló részében megjelenni óriási piaci előnyhöz juttat Téged a konkurenciával szemben.

Az ajánlóban megjelenned csak releváns cikkek esetében lehet, és – bár nem kizárólagosan – több cikkben is van rá lehetőség, amennyiben relevánsak.

 

15. Több tevékenységi köröm is van, így több kategóriában is szeretnék hirdetni. Mit kell ilyenkor tennem?

Ha több szolgáltatási körben is szeretnél hirdetni, annyi hirdetési csomagot kell venned, és annyi hirdetést kell készítened, ahány kategóriában szeretnél megjelenni. Viszont az alapcsomagodon felül minden további csomagot 50%-os kedvezménnyel kapsz meg az elkeltem.hu-tól.

Példa: Ha rendezvény helyszíned van, akkor az első hirdetésed az „esküvői helyszín” kategóriába kerül. Ha ezen kívül szálláshelyként és/vagy fotózási helyszínként is reklámoznád a szolgáltatásod, a másik két csomaghoz féláron jutsz.

 

16. Kapok valamilyen statisztikát arról, hányan nézték meg a minisite-ot?

Természetesen igen. Csupán jelezned kell, hogy milyen szakaszról szeretnél információkat kapni, és pár órán belül megkapod email-ben.

 

17. Mit kell tennem, ha valamilyen hibát észlelek a hirdetésemmel kapcsolatban?

Sürgős esetben ne írj, jobb, ha telefonálsz – de pár órán belül javítjuk a hibát.

Ha a rendszer hibájából adódóan esetleg tartósan leáll hirdetésed működése, megjelenése, természetesen kérés nélkül is kapsz kompenzációt: Az aktív státuszból való kiesés teljes hosszának kétszeresével hosszabbítjuk meg a hirdetésed teljesen ingyen.

 

18. Van bármilyen plusz költség, amire a hirdetésem díján kívül számítanom kell?

Nincsen.
A hirdetések díja mindent tartalmaz, apró betűs rész nélkül. Nincsen szolgáltatói jutalék, sem support díj. A weboldalon feltüntetett, vagy email-ben elküldött egyedi árajánlat a csomagban feltüntetett minden szolgáltatást magába foglal a hirdetés idejére.

 

19. Lejárt a hirdetésem, de szeretném meghosszabbítani. Újra össze kell állítanom a hirdetés adatait?

Természetesen nem kell újra begépelned és feltöltened mindent, minden korábbi adatod rögzítve van. Így csak egy email-t kell küldened nekünk és mi újra aktív státuszba helyezzük a hirdetésedet.

 

20. Mit jelent az, hogy utólag is ráérek kifizetni a szolgáltatást és 100% elégedettségi garanciát vállaltok?

Ez azt jelenti, hogy teljesen ingyen veheted igénybe bármelyik csomagajánlatunkat egy egész hónapig. A hirdetésed lejárta előtt 5 nappal küldünk Neked egy emailt, amiben emlékeztetünk a lejárati időpontra, valamint mellékeljük a számlát is. Amennyiben nem voltál megelégedve szolgáltatásunkkal elég egy válaszlevelet küldened, melyben leírod mivel volt problémád, miért nem vált be a hirdetésed és mi elengedjük neked a havidíjat.

 

21. Mi a teendő, ha az első havi hirdetésemmel nem voltam megelégedve, de mégis megpróbálnám újra, esetleg egy nagyobb csomaggal?

Erre is van megoldás. Természetesen az első havi díjat nem kell kifizetned. De, ha meggondoltad magad és újra hirdetnél, a következő havidíjat előre kell kifizetned.

 

+1. kérdés

Nagyobb a baj, mint gondoltam, ez a hirdetés a vállalkozásom jelenlegi állapotában nem oldja meg maradéktalanul a vevőszerzéssel kapcsolatos problémáimat. Mit csináljak?

Oszd meg velünk problémáidat, mert ebben az esetben Neked egy hirdetésnél több kell. Mit szólnál egy átfogó stratégiához, egy többé-kevésbé automata vevőszerző rendszerhez?

Ezzel kapcsolatban keresd bizalommal vevőszerző specialistánkat – www.vevcsinalo.hu -, aki készséggel kiigazítja eddigi stratégiádat. Ha esetleg referenciára van szükséged, gondolj arra, hogy Téged is neki köszönhetünk!

5/5 - (315 szavazat)