Kadorka Weddings & More – Esküvő- és rendezvényszervezés

5.0
  1. Esküvői szolgáltatók
  2. »
  3. Esküvőszervező
  4. » Kadorka Weddings & More – Esküvő- és rendezvényszervezés
Telefon: 06305156116
Cím:
Budapest, Pest megye 1135
A vállalkozás weboldala:
Facebook:
Instagram:
Információk a szolgáltatásról
Vállalkozás leírása:

Kedves Ifjú Pár! 

Először is gratulálok az eljegyzésetekhez, hogy úgy döntöttetek hivatalosan is összekötitek életetek. Ezen
a gyönyörű napon minden rólatok szól majd, ám ahhoz, hogy semmi ne akadályozza az önfeledt ünneplést komoly előkészületekre van szükség.
Amennyiben úgy döntötök, hogy esküvőtök megszervezése és lebonyolítása túl nagy falat lenne számotokra, vagy egyszerűen nincs rá időtök, úgy örömmel állok rendelkezésetekre.

A lánykérést követően rengeteg kérdés merülhet fel bennetek a szervezéssel kapcsolatban. Mikor, hol, mennyiből? Milyen szolgáltatókat válasszunk, egyáltalán mire is van szükség egy esküvőn? Mit szeretnénk mi, és mi a család elvárása? Mennyire akarunk ezeknek megfelelni? Mik a szokások?  Mi a különbség a ceremóniamester és a vőfély között? A sok rohangálás, keresgélés, árajánlatkérés, szolgáltatóval vitatkozás sokszor túl sok stresszel jár, pedig ez kéne legyen életetek egyik legszebb időszaka. A nagy napot pedig teljesen tönkre teheti, ha a menyasszonynak, vagy valamelyik barátnőnek, rokonnak kell oda figyelnie a részletekre. A menyasszony értelem szerűen szeretné élvezni a saját esküvőjét, a barátnővel, rokonnal pedig könnyen konfliktus robbanhat ki, nehezen lehet számon kérni, és ha mindenre oda is figyel, számára az esküvő inkább munka lesz, mint örömteli szórakozás. Tehát miben is tud nektek segíteni egy esküvőszervező?
  • Segít eldönteni, hogy merre induljatok a szervezés kezdetén
  • Segít a helyszín, dátum megkeresésében, kiválasztásában, olyan helyszíneket tud nektek mutatni, amit a kereső első három oldalán nem biztos, hogy megtalálsz
  • Segít megkeresni a szolgáltatókat, adott esetben már kész árajánlattal érkezik, nektek csupán választanotok kell,
  • Segít a pénztárcához megfelelő szolgáltatók megkeresésében
  • Olyan dolgokra is gondol, amik nektek eszetekbe sem jutnak
  • Megoldja a krízis helyzeteket
  • Meggyőzi a szolgáltatókat, hogy minden úgy alakuljon ahogy ti szeretnétek, elsimítja az esetleges konfliktusokat
  • Tesz róla, hogy az esküvőtök véletlenül se egy kellemetlen esemény miatt legyen emlékezetes
  • Végig ott van az esküvő napján és mindent kézben tart reggeltől akár hajnalig, nektek tényleg csak azzal kell foglalkoznotok, hogy élvezzétek a napot.
 

Az esküvőszervezés menete:

Mindenek előtt találkozzunk személyesen egy teljesen kötetlen megbeszélés keretében, ahol elmondjátok az elképzeléseitek és az igényeitek. Ez alapján készítek nektek egy személyre szabott árajánlatot.
 Második lépésként aláírjuk a szerződést, majd kezdődhet az igényeiteknek és pénztárcátoknak megfelelő, nem utolsó sorban minőségi szolgáltatást nyújtó szolgáltatók felkutatása, kiválasztása.
Végül elérkezik a nagy nap, ahol már kora reggeltől (speciális esetekben akár már előző nap) ott leszek veletek, és minden apró részletet kézben tartok, irányítom az összes szolgáltatót. Átélhetitek a gondos és alapos (rendszerint több hónapos) tervezés tökéletes eredményét, ahol minden terv szerint zajlik és az esetleges zökkenők könnyedén és rugalmasan megoldódnak, úgy, hogy ti ebből lehetőleg semmit nem érzékeltek. Éljétek át életetek legszebb napját!
A szervezés folyamán mindent el fogok követni, hogy ezen a napon tényleg minden az elképzeléseitek szerint alakuljon.


Amennyiben a szervezést magatok szeretnétek intézni, de szükségetek lenne a nagy napon koordinátorra és/vagy ceremóniamesterre, szintén állok rendelkezésetekre! 
Esküvői koordinátorként pontosan azt teszem, mintha a szervezés alatt is végig veletek lettem volna. Az esküvő előtti egy-két hétben összerakjuk a végleges forgatókönyvet, felveszem a kapcsolatot az összes szolgáltatóval, a nagy napon pedig a háttérből irányítok, és kézben tartok mindent, hogy esküvőtök tökéletesen sikerüljön, ahogy megálmodtátok. Nagyobb létszámú esküvő esetén vőfély, vagy ceremóniamester mellett is ajánlott koordinátort fogadni. Ceremóniamesterként hasonlóak a feladataim, mint koordinátorként, de ebben az esetben a násznéppel jóval többet kommunikálok, konferálom és levezényelem az eseményeket, játékokat, akár angol nyelven is.

A klasszikus esküvőkön keresztül, a teljesen egyedi elképzeléseken át, mindenre tudok megoldást találni, szolgáltatói adatbázisomnak köszönhetően leveszem a hosszas keresgélés terhét a jegyesek válláról.

 Várom megkeresésetek szeretettel! 

Kategóriák:
Kiegészítő információk
Szolgáltatás területe:
  • Országosan
5 Stars
 - 1 (100%)
4 Stars
 - 0 (0%)
3 Stars
 - 0 (0%)
2 Stars
 - 0 (0%)
1 Star
 - 0 (0%)
5.0

Üzenet küldése közvetlenül a szolgáltatónak

Üzenet küldés a moderátor részére